Call Center Tools – przyszły lider call center w Polsce ?

Call Center Tools – przyszły lider call center w Polsce ?

przez -
2 3537
Udostępnij na:

O Call Center Tools zaczyna być głośniej za sprawą podpisywanych kontraktów z coraz to większymi spółkami. 8 lutego pojawił się oficjalny komunikat dotyczący wygranego dużego przetargu na świadczenie usług związanych ze Zmienną Identyfikacją Połączeń – sztandarową usługą CCT. Do kolekcji klientów Call Center Tools dochodzi duży bank, którego nazwa jest jeszcze owiana tajemnicą. Wiadomo, że jest notowany na rynku podstawowym GPW oraz należy do międzynarodowej grupy kapitałowej.

Z usług Call Center Tools korzystają m.in. takie firmy jak:
Meritum Bank ICB SA
Universal Agent
Lettel
Telekontakt24
Provident Polska SA
Infigate

Holicon – jeden z liderów polskiej strefy Call Center, obsługuje takie podmioty jak PTK Centertel czy Tauron.
Żagiel SA

Spółka od sierpnia 2011 znajdowała się w wyraźnym trendzie spadkowym, obroty z sesji na sesję stawały się coraz mniejsze co świadczyło o braku zainteresowania ze strony inwestorów. Sytuacja bardzo dziwna, bo jest to jedna z wielu spółek na NewConnect, która posiada bardzo silne fundamenty. Wyraźny wzrost można było zauważyć 8 lutego po informacji o wygranym przetargu. Nastąpiło przełamania linii trendu spadkowego na dość wysokich obrotach, co może sugerować iż kolejne wzrosty są tuż przed nami. Najpewniejszym impulsem do kolejnej fali wzrostowej będzie informacja o podpisaniu umowy na świadczenie usług ZIP z wcześniej wspomnianym bankiem. Osobiście uważam, że spółka poniżej 2 złotych jest bardzo atrakcyjna cenowo i zachęca do zakupów. W średnim terminie przewiduję wzrost z zasięgiem do 3 złotych. Jedynym minusem jest stosunkowo niska płynność, która poprawia się na kilka sesji od momentu publikacji ciekawego raportu. W dłuższym terminie możliwy jest atak na 6 złotych.

Spółka ma duże predyspozycje do tego by w przyszłości stać się liderem call centers w Polsce i być może przejść na rynek główny GPW. W takim przypadku kurs spółki kształtuje się na bardzo niskich poziomach, co dla inwestora długoterminowego może być łakomym kąskiem.

2
Dodaj komentarz

Dodaj zdjęcia
 
 
 
 
 
Dodaj video
 
 
 
 
 
Dodaj inne pliki
 
 
 
 
 
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy
Powiadom o
ekspert cc

Jaki lider? czego? technologii call center? usług call center? co za dureń to pisał. a potem czytają to inwestorzy i wierzą w te brednie. CC Tools zarabia na ruchu telefonicznym dołączając do tego nędzną aplikacyjkę, ktorą ma każde profesjonalne call center. Zastanowcie się nad strukturą przychodów, ile jest z przejęcia ruchu telefonicznego call center, a ile ze sprzedaży aplikacyjki?