Call Center Tools – przyszły lider call center w Polsce ?
O Call Center Tools zaczyna być głośniej za sprawą podpisywanych kontraktów z coraz to większymi spółkami. 8 lutego pojawił się oficjalny komunikat dotyczący wygranego dużego przetargu na świadczenie usług związanych ze Zmienną Identyfikacją Połączeń – sztandarową usługą CCT. Do kolekcji klientów Call Center Tools dochodzi duży bank, którego nazwa jest jeszcze owiana tajemnicą. Wiadomo, że jest notowany na rynku podstawowym GPW oraz należy do międzynarodowej grupy kapitałowej.
Z usług Call Center Tools korzystają m.in. takie firmy jak:
Meritum Bank ICB SA
Universal Agent
Lettel
Telekontakt24
Provident Polska SA
Infigate
Holicon – jeden z liderów polskiej strefy Call Center, obsługuje takie podmioty jak PTK Centertel czy Tauron.
Żagiel SA
Spółka od sierpnia 2011 znajdowała się w wyraźnym trendzie spadkowym, obroty z sesji na sesję stawały się coraz mniejsze co świadczyło o braku zainteresowania ze strony inwestorów. Sytuacja bardzo dziwna, bo jest to jedna z wielu spółek na NewConnect, która posiada bardzo silne fundamenty. Wyraźny wzrost można było zauważyć 8 lutego po informacji o wygranym przetargu. Nastąpiło przełamania linii trendu spadkowego na dość wysokich obrotach, co może sugerować iż kolejne wzrosty są tuż przed nami. Najpewniejszym impulsem do kolejnej fali wzrostowej będzie informacja o podpisaniu umowy na świadczenie usług ZIP z wcześniej wspomnianym bankiem. Osobiście uważam, że spółka poniżej 2 złotych jest bardzo atrakcyjna cenowo i zachęca do zakupów. W średnim terminie przewiduję wzrost z zasięgiem do 3 złotych. Jedynym minusem jest stosunkowo niska płynność, która poprawia się na kilka sesji od momentu publikacji ciekawego raportu. W dłuższym terminie możliwy jest atak na 6 złotych.
Spółka ma duże predyspozycje do tego by w przyszłości stać się liderem call centers w Polsce i być może przejść na rynek główny GPW. W takim przypadku kurs spółki kształtuje się na bardzo niskich poziomach, co dla inwestora długoterminowego może być łakomym kąskiem.
Można by dyskutować w nieskończoność, ale skoro jesteś ekspertem CC to powinieneś wiedzieć, że liczące się call center w Polsce nie kwestionują efektywności ZIP oferowanego przez CC Tools . Przychody ze sprzedaży tej aplikacji dla podmiotu zainteresowanego tym produktem, kształtują się na poziomach 10% wartości kapitału własnego CCT.