Obojętność. Próba walki. DAX Futures

Obojętność. Próba walki. DAX Futures

przez -
193 7001
Udostępnij na:

Piątek okazał się być obfitującą w zyski sesją dla handlujących na krótko. Co za tym idzie i w strategii Swing short DAX Futures H4 pojawiły się kolejne zyski mimo niekorzystnego stosunku ryzyka do zysku. Pierwszy cel został zrealizowany, tym samym pozostały już tylko ostatnie cele wynikające z D1 11 672 oraz 11 570. Są to cele dynamiczne, jednak nie ulegają większym zmianom intraday.

dax futures Obojętność. Próba walki. DAX Futures

Wyłapanie dodatkowych ruchów z sygnału sprzedażowego to nic innego jak naruszenie piątkowego dołka. Czyli pozycja krótka poniżej 11 718.

Wsparcia i opory intraday na DAX Futures 27.02.2017
Opory: 11 910, 11 961, 12 043
Wsparcia: 11 746, 11 695, 11 613

Punkt kierunkowy na jutro na poziomie 11 828, czyli poziom idealny.

Tygodniowe wsparcia i opory na DAX Futures
Opory: 11 978, 12 051, 12 170
Wsparcia: 11 741, 11 668, 11 550

Tygodniowy pivot w 11 860.

W przypadku gdyby rynek zechciał kontynuować – co prawda nie do końca w 100% – negatywne momentum i wiążące się z tym spadki, wzrosty nie winny przekraczać poziomu 11 978 w nadchodzącym tygodniu.

W przypadku kontynuacji wzrostów bez wyprowadzania większych cofnięć, spadki nie winny przekraczać poziomu 11 741.

Efekt kuli śnieżnej w przypadku DAX Futures może pojawić się po przekroczeniu ruchu w dół o 3.6%, czyli 433 punkty od szczytu z 22.02.2017

193
Dodaj komentarz

Dodaj zdjęcia
 
 
 
 
 
Dodaj video
 
 
 
 
 
Dodaj inne pliki
 
 
 
 
 
76 Comment threads
117 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
39 Comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy
Powiadom o
fokus

Atlasik mysle zamknac es po 22 ,bo moim zdaniem jankes jeszcze opadnie po zamknieciu kasowego

fokus

Atlasik zdazyles zamknac? mi sieglo sstopa na 50 i wzialem es po 52

atlas

tak zdążyłem ,zamknąć ,dzx ;-),

Kosmos

Na dax z H1 tworzy się klin zniżkujący. Ciekawe czy na końcu wystrzeli.

Olo

Jak ktos nie widział po H1 że chcą spadać to niech nie siada do daxa. Technika jeszcze raz technika. Piękni sa

fokus

Atlasik wzialem el po 60 z m5 ,moze jankesina podskoczy,najwyzsza pora

atlas

Ja po 56 el trochę wcześniej , teraz dopiero siadam do komputera

tomek

oj przed chwilą mieli się nie podnieść a teraz EL

fokus

ze mna to jak z wiatrem
a tak powaznie to gram pod wsk ,dlatego el na dax,na jankesie wszystko mi es pokazuje wiec mam watpliwosci
ale Maks zagwarantowal zysk na el dzis

jakby co to nie czytaj moich wpisow-tak bedzie bezpieczniej dla ciebie

tomek

czytam ale ze zrozumieniem apteka to powinni 80 na sp zrobić

fokus

dzisiejsza sesja daxa podobna do tej z 22 lutego

atlas

No chyba wczoraj się zatarcie! Cześć Fokusik .
Wszystko gitara ?

fokus

czesc Atlasik u mnie ok,jutro do domu wracam
a u Ciebie?
jankes jak sie odbil wczoraj od fibo na 2400 to troche dal zarobic na es jak ktos zagral na fibo
ciekawe czy wyciagna ,jutro wieczorem sporo łorendziów z FEDA
to sie beda cieszyc

atlas

To najważniejsze !
dziś nie było bardzo czasu ale liczę ze wyciągarki włączą.
Wczoraj się odbił i do teraz dochodzi jak Żyła po tym zdobył brązowy medal !!!

fokus

m5 dzis bez rewelacji ,przy takiej zmiennosci to i tak sensownie pokazuje
chyba straty by nie bylo,policze pozniej
na open troche dal zarobic,potem przerzutki mniej wiecej na tym samym poziomie

fokus

dzis 34% wszystkich z cmc na el
64% najlepszych na el
chyba trza wierzyc tym lepszym
reszta widac eski przetrzymuje

fokus

chyba jankes sie juz dzis nie podniesie

fokus

witam zaloge
zmiennosc na dax dzis powalajaca

Maks

dali nisko wziąść SP troszkę podebrane, zobaczymy czy potestują do 2377 teraz standard czekamy na wyciagarki lub kolejną okazję na rybkę

Maks

dobra pierwszy cel na dziś dotkniety

Maks

-Kosmos na 100% to śmierci można być pewnym, widze mega silny trend gram elki dopóki nie zobacze czegoś innego. Zobacz od listopada łatwiej to już zarabiac nie można, budzisz się o 12 kupujesz dołek, idziesz się rozerwać a wieczorem sprzedajesz i w bal. Zadnych umiejetnosci, zadnej wiedzy, zadnych wymyslnych systemów. Zresztą czasem piszę wam tu głównie żeby oszczędzić bólu i strat pękających stop losów na eskach. To jak walka z tsunami

yaro

To nieźle wtopiłeś od listopada do grudnia. tam same wtopy musiały być na tej konsolce.

Maks

zbliżają się do celów na dziś sieć otwarta

Olo

Ostatnio grają 200-300 pkt up i równie 200-300 down w tym samym czasie. Warto być,ujbym

Maks

trza się budzić byczki poranna kawa i oczywiście czekamy na okazje do L, jak będą szczodrzy to może dadzą coś podebrać Sp miedzy 2377-87 ale trzeba się też liczyć że 2390 może być to ostatnia okazja L przed kolejnym strzałem. powodzonka

Kosmos

Ok, wszystko fajnie, też lubię jak jest jasno określony kierunek i można pozbierać punkty, tylko eLki wiecznie żyły nie będą. Kiedy nastąpi punkt zwrotny? po czym go poznasz na 100% …?

jasnowidz Maciej

12200 na tapecie dzis

Małgosia=^.^=Kocioł

fju fju …….. fju fju ……..

fokus

milego wieczoru wszystkim

fokus

Atlasik przegapilem es z m5 ,30 pkt by bylo bo po 22 jeszcze troche opadli
jankesa tez przegapilem,moglem po 399 wziasc ze stopem 403
ale wyciagneli mnie na szachy i tylko lukalem w tel

atlas

Szachy ????? Fokusik no to gramy :-)!!
Miłego wszystkim!

Adam

Dodam że chodzi mi o takiego brokera ecn gdzie będę miał wpływ na rynek dax. Czy w ogóle taki istnieje?
Z góry dziękuję

Wilk z Domanieckiej

Przecież handel na ECN odbywa się w obrębie ECN. Jeśli chciałbyś mieć wpływ na rynek dax, musiałbyś handlować u brokera gdzie zlecenie jest automatycznie przekierowane na system wymiany eurex/xetra. 1 kontrakt to około 80k pln. Nie ma tam mini lotów.

Adam

Gram tylko na DAX-ie.
Zwracam się zatem do Gospodarza czy mógłby podzielić się wiedzą i polecić konkretnego brokera ecn dla indeksu Dax.
Pozdrawiam

Adam

Dziękuję wszystkim za odpowiedź na moje pytanie. Mam konto w mBanku myślałem że to broker ecn tak się zresztą reklamował i tylko takiego szukałem. Mówicie że to też MM ? A istnieje w ogóle broker TYLKO ECN?

fokus

z tego co wiem to chyba alior na niektore waluty ma ecn,ale alior to podobno masakra-ciagle zwieszaja sie notowania
na indexy to musisz Gospodarza zapytac ktory broker ma ecn ,z wigiem 20 to problemu nie ma np w bossa mozesz grac zNOLa i wtedy masz teoret wplyw na cene ,ale depo wieksze
lub z mt4 mozesz grac na wig i wtedy nie ma to wplywu na rynek ,ale depo mniejsze bo 1 cfd to ok 50 zeta

atlas

Dokupić ty to masz opcykane prawie wszystko!

fokus

Atlasik opcykane wszystko to ma Gospodarz ,ja to moze wiem 5% tego co on

atlas

Miało być Ty to masz…… Fokusik

fokus

ogolnie mforex-mbank to kiepski
u mnie ciagle sie notowania jankesa zwieszaja,dax rzadziej ale tez sie zdarza
czaem mialem problem z zamkn pozycji

Maks

no byczki wybiła godzina 21 zamykamy eleczki Dow J 21151 SP 2400,60 i pieniążki do woreczka. z bólem serca bo pewnie będą pruć niedźwiedziom flaki na koniec ale trzymamy się codziennego planu. zamykamy notowania i idziemy świętować pozdrowionka

Marcin

Ze statystyki jak byk wynika jutro mocne el na dax

atlas

trzymaja fason ,
Fokusuk masz jakieś pomysły?

fokus

na dzis juz nie,mysle ze zamkn na tych poziomach
jutro moze byc open wyzej
ale ja jutro luz od rana do wieczora
myslalem ze jak jankes macnie 2400 to opadna 15-20pkt w szybszym tempie i potem znowu up
ale jakos oklapli ,dax moze jeszcze podskoczyc jak to maja w zwyczaju w takie sesje

atlas

Fokusikpoada na twoje 12100 brawo za prognozę. Twoje zdrowie! !!!

fokus

ano ,pewnie macna te 12100,ale łapa u mnie jak u rewolwerowca
musze sie od Gospodarza wiecej cierpliwosci nauczyc

atlas

Hahaha ja podobnie ,

Zorro

a dziś wejdzie czy nie wejdzie 12100 moje TP tam czeka ;0

Zorro

ze 200 pkt jeszcze pójdą

fokus

dax fibo ma na 12106 i to pewnie target na dzis

atlas

Analizują ostanie końcówki to wyciągną pnie ten target

fokus

Atlasik patrzysz na cmc-m5 od godz 8 trzyma el
adxy mi dzis z m15 es pokazaly -o 12,30,ale straty by nie bylo
mysle ze jankes macnie na kasowym 2400 i fut tez
moze wtedy es z krotkim stopem zaryzykuje na jankesa
dax chyba nie da rady na 12100 dzis

atlas

Patrzę , patrzę na cmc i na razie faza testu idzie pięknie, chociaż bez ulanskiej fantazji . Coś w tym jest Fokusik , narazie 22 % na plusie

drKidler

Swojak pamietaj jeszcze o jednym. Wartość akcji jest wielkością wirtualną do momentu sprzedaży. Akcje trzeba sprzedać więc musi być kupiec. W którymś momencie zabraknie kupców. A wtedy drzwi będą za wąskie dla wszystkich i wtedy żadna dywidenda tego nie pokryje. tak to na nasdaqu wyglądało w 1999-2000. Czyż nie podobnie? jak ktos nie sprzedał na szczycie to czekał 16 lat na powrót w to samo miejsce Myślisz że którykolwiek z grubasów pozwoli sobie na to? W dzisiejszych czasach gadka o dywidendach jest ściemnianiem. Teraz liczy się spekulacja. Ostatnio był taki wykres. Jeśli mu wierzyć trwa dystrybucja, a ulica pod wizje… Czytaj więcej »

buyers.jpg
ndx.png
Swojak

Nie neguje korekty którą może nadejść w niedługim czasie lub jakiegoś krachu który trudno przewidzieć, akurat do giełdy zawsze należy podchodzić chłodno i z pokora, a szczególnie zarządzać ryzykiem adekwatnie do swoich akceptowalnych możliwych strat finansowych. Tutaj na pierwszy plan wysuwa się DYWERSYFIKACJA. Tyle ile inwestorów tyle strategii inwestycji. Akurat akcje maja wartość prawna w przeciwieństwie do wirtualnych CFD, które są rynkiem urojonym w istocie swojej wartości. Akurat wyjście z akcji ze spółek płynnych przy wielkości mojej inwestycji nie stanowi problemu, niech martwią się fundy.

alek

Nie przypominam sobie tak wyglądającej dystrybucji.

Zorro

Spokojnie na L można siedzieć . W tym miesiącu wygasanie a kierunek znany więc pociągną jeszcze

atlas

dziś tylko skalpowanie , troszkę nerwy biorą górę !

ładnie Fokusik , moja eL była po 018 i wyskoczyłem po 051 aaaa szkoda gadac!!!

fokus

Atlasik wazne ze na plus,jutro tez jest dzien w sumie to dalem dupy,specjalnie zalozylem rach w cmc zeby grac na dluzszy termin i moc na noc stopa postawic,obstawialem dzis radosc po Trampie ,ale nie zagralem ani wczoraj na zamkniecie ani dzis na open w sumie zagralbym pod przeczucia ,a postanowilem tego nie robic-kiedys jak tak gralem to musialem czesto depo uzupelniac gdyby wczoraj dax ciagnal do gory po 18 to bym el wzial i trzymal do dzis ale tak nie bylo dzis odrobilem wczorajsza strate 17pkt i mam spokoj,ze nie wisi mi jakies es po 800 wychodze z założenia ze… Czytaj więcej »

atlas

no ja tez juz odrobiłem z nawiązką , a przeczucie miałeś dobre ale racja tak się nie gra bo trzeba dopłacać .
dziś beda ciagnąć maksa , maja jeszcze 2 dni także nie zdziwiłbym się gdyba tak zakończyli tydzięn a następny posłuży do korekty

fokus

luz po 064 ,biore co daja

fokus

stop 040,moze dadza rade na 100

fokus

stop 032,albo rybka albo pipka,

fokus

u mnie el po 030 tp 12100 pod fibo
stop 010

Xxx

To co się wyprawia teraz na indeksach to jest jakaś anomalie, chore

Swojak

Dlaczego chore? skoro spółki wypłacają dywidendy 3-4% a na lokatach w europie zachodniej masz tyle co nic, to samo w USA, spółki w stanach maja jedna zalet których ciężko szukać na innych rynkach, potrafią kreować nowymi, innowacyjnymi produktami nowe trendy w świecie a tym samym zarabiając krocie na zglobalizowanym rynku, patrz appla, google i zobacz ile maja gotówki

Dżemik

Witam Wszystkich .
Jankesi jak po GMO tak lecą

Xxx

Tak tylko dlaczego to wszystko zaczęło iść do góry jak prezydentem został Trump ktoś ma jakiś cel i chce na tym zarobić jego obietnice bla bla bla i jeszcze się chwali tym że ruszył na dobre rynkami niech przejdzie do konkretów to wtedy bym zrozumiał nowe szczyty na indeksach

Swojak

W dużej mierze kluczem do wzrostów były chiny, po ostatnich danych widać ze nie jest zle a nawet może być nawet dobrze, myślę gdyby nawet Clinton wygrała a dane z chin były by takie jakie sa to dziś byśmy byli na indeksie w podobnym punkcie, chiny sa kluczem dla gospodarki Niemiec i mogą namieszać w całej gospodarce USA i dlatego Yellen była bardzo ostrożna w podwyżkach stop.

waldie

chiny?czlowieku,wzrost na kredycie ktorego wartosci sa tak kosmiczne ze nawet ich nigdzie nie znajdziesz,zakladajac bardzo optymistycznie ze jakiekolwiek dane podawane przez nich maja cokolwiek wspolnego z rzeczywistoscia:)trumpkohossa skonczy sie pewnie tak ze nadejdzie piekny dzien jak 19.10.1987;)

drKidler

Która płaci 3-4 %?
apple ostatno 1,66% – przy akcji dziś 138 płacił ostatnio 2,23
ale uwzględnij ryzyko – kupując dziś korekta o 2 % zje Ci całą dywidendę
a ona bedzie , wcześniej czy później

Swojak

np-BMW, BASF, DAIMLER

Karol

Dlaczego chore ? Każdy kto ma akcje teraz cieszy się niesamowicie. Może masz nastawienie spadkowe i wkurzasz się, że nie idzie po Twojemu. Gdybym miał akcje i widział takie ruchy to chciałbym widzieć notowania jeszcze wyżej.

alek

Jakie chore, dopiero będzie chore, jeszcze nie było wzrostów po 4, 5 i 8%. Wystartowali jak rakieta z trzecią prędkością kosmiczną i taki start zawsze wynosił na orbitę poza układ słoneczny.

Maks

nie pękać trzymać elki do 21

Jaro

oni są na sterydach i nie skończą eL do końca świata i dzień dłużej :)

Olo

Będą robić co będą chcieli ale jada po te 2400-2500. Technicznie wynika to z wybicia kanału 2000-2002-2007-2009. Wyjście z niego oznacza zgodnie z at ruch o tej samej szerokości czyli ponad 700 pkt od high z 2007. A czy to zrobią w msc, rok, dwa. Poanalizowac mozn zawsze. I tak gram daytrading

drKidler

no to maja juz prawie 800 pkt

Olo

Czyli brakuje ponad 100 pkt. Tam wyzej zamiast 700 miało być 900 (1576-666)

fokus

dzis od rana 63% klientow z cmc na el siedzi
myslalem ze bedzie wiecej

fokus

jankes chyba rozpedza sie,pojemnosc 2400 moze wskoczyc
dax przebije gorke to mysle el szarpnac

fokus

macie jakies wizje na 15,30 oprocz obiadu?
odbili sie od fibo na 010
jankes moze podskok zrobic na 380 i korekta

Pawel

w srednim terminie okolice 2500, tak jak kolega nizej napisał kazde lekkie zejście do el można wykorzystać, kazde głębsze to już realizacja zyskow wtedy mocne es okolice 2300 ? przydaloby się choć gram to co daja

alek

Jaka korekta, nie ma żadnych sygnałów odwracania, czy choćby zatrzymania dewastującego trendu. Jeszcze jest mnóstwo nadrukowanej mamony, a gdyby co to nadrukują nowej.

fokus

mialem na mysli podskok na 380 i korekcina na 365 i potem dalej up
czytalem dzis prognoze S&P to prognozuja 4000 na jankesie

Swojak

To chyba przy tym 4000 zdyskontują już chyba 10 następnych lat, już teraz akcje sa średnio drogie. Ale niczego nie można w 100% wykluczyć ani przewidzieć. Jestem ciekaw jak tam scenariusz bazowy 1500 na sp 500 kolegi z Wrocławia:)

drKidler

nie no od razu 10 000
czy Wam to nie przypomina okresu wiosna-lato 2008, ale na ropie.
była po 145 a wieszczyli że będzie po 200-300 zielonych bo podobno jej brakuje
co się stało później nie trzeba przypominać.

Maks

no piknie, eleczki standardowo zarobione. Nocny trampek szczodry. Trzymamy jak codzień do 21 i pieniążki do woreczka. Od wyboru trampka codzienne zarabianie stało się dziecinnie proste. Jeden warunek nie tykac esek

EmilTJS

A ile straciłeś od zeszłego czwartku ? :))))))

Maks

tylko SL na eskach CAC i FTSe strzeliły. USA jak wiadomo nie można stracić na elkach wiec tu codziennie zarobiony. esek nie tykam

EmilTJS

Wracaj do piaskownicy najlepiej :))))

Beniamniek

Na DJ właśnie macają górną bandę kanału ( chyba od 2008r a może i od prohibicji ?? : )

us-30-d1-x-trade-brokers.png
Pawel

kwestia rodzaju skali czy lin czy log. druga sprawa ja nie widze tam zadnego kanalu możesz pokazac caly wykres?

Beniamniek

SP jeszcze ok. 10pkt . Tak mniej więcej 2383,8 wypada górne ograniczenie kanału na D1
Na daxie może być 12060 z naciskiem na może

atlas

Fokusik cześć !

wszystko ok ?

fokus

Witaj Atlasik
u mnie ok ,jutro zabieg mam ,kolejna rurke musza zalozyc
na open sie zawahalem czy brac el a fanje m5 pokazalo o godz 8 i trzeba bylo brac ze stopem 20pkt
teraz spokojnie poczekam do 15,30 czy utrzymaja ta radosc
opory z fibow maja 12010 i gorka 12028
jankes ma opor z fibo dopiero 2400 fut

atlas

Oby do przodu.!
też miałem wątpliwości i tez poczekam .

atlas

Witam,
no myslałem że bedzie ostra jazda z górki , zawsze jakis powód no ale się przeliczyłem
pozdrawiam

Cheecky

Mam tak samo Atlasik, nie pierwszy i oby ostatni :) Ciekawe czy to Trumnp czy Chiny?

atlas

no oszukali nas Cheecky !!!;-))

drKidler

jak ostatni mis padnie, a jego skóra będzie suszyc sie na płocie
a byczki najarane dopaminą stracą swoją czujność
zacznie się jazda z górki

atlas

dr. ok, ale pod Trampka byl powód , bynajmniej

drKidler

masz racje był
ale widac kumple Trumpa trzymaja rynek za ryj
nie na darmo pół Białego Domu jest z GS
Czyż przy jego wyborze nie miało byc zwały wszechczasów?

atlas

zgadza się , miała być !

drKidler

I dlatego Dawid tak tłucze nam do głów, by grać obiektywnie a nie subiektywnie

atlas

zgadza sie ale czasami przeczytasz ,usłyszysz ,zobaczysz i …..no ale krzywdy nie ma także gramy dalej

alek

Ja gram subiektywnie, jest wyjątkowo mocny trend.

fokus

witam zaloge
jankes zbytnio sie nie cieszy z Trampa,dax jak zwykle wieksza radosc
maja na 11894 dwa fiba i to teraz wsparcie

Beniaminek

Witam
Wygląda na to , że maja ochotę co najmniej pyknąć 12060 . Chyba że to pułapka . Ciasny stop

Ben

Spina pojedzie na 2380

atlas

Panowie będzie wielkie rozczarowanie i tyle albo moje albo rynków , czyli es

atlas

Będzie jutro rozczarowanie , moim skromnym zdaniem 11700 saxik minimum otwarcie.
Fokusik jak myślisz ?

fokus

lubi duzo obiecywac to ja obstawiam radosc

drKidler

Tylko ile można obiecywać.

atlas

Uważam ze ich wyprostuje!

fokus

Trump jako przedsiebiorca bedzie dazyl do obnizzenia podatkow bo to w jego interesie,wiec wszyscy sie uciesza
Buffetowy po wygranej Trumpa zapakowal sie w akcje bo jego zdaniem kilka lat hossy w gospodarce

drKidler

Mam olbrzymie wątpliwosci czy państwem da sie kierować jak przedsiebiorstwem.
I mam wrażenie, że Trump też ma coraz większe wątpliwości. Ale robi dobrą minę do złej gry.
Pytanie co na to rynek, bedzie cierpliwy czy nie?