Ave Dax, morituri te salutant

Ave Dax, morituri te salutant

przez -
89 5348
Udostępnij na:

GBPJPY

Zagranie zgodnie z przedstawionym setupem w poprzednim wpisie + wejście z wybicia 50-SMA na 30 min. Trochę spóźnione wejście z H1, ale nie jest źle.

gbpjpy Ave Dax, morituri te salutant

Kolejna akcja popytowy przy wejściu H4 w strefie, lub odwrócenie na S po strzeleniu SL dla pozycji i przekroczeniu dołków ze strefy 50-SMA na H1.

gbpjpy h41 Ave Dax, morituri te salutant

DAX Futures

Wcześniejsze założenia bez zmian. Zmieniają się tylko dzienne wsparcia i opory.

Wsparcia i opory intraday na DAX Futures 17.08.2016
Opory: 10 714, 10 740, 10 781
Wsparcia: 10 632, 10 606, 10 565

Pivot w 10 673.

Pozycja krótka poniżej pivota, choć moim zdaniem bezpiecznie dopiero na wybiciu 10 632 – 10 628.

L powyżej 10 714 z doładowaniem powyżej 10 781, lub powyżej pivota, lub po odbiciu z któregoś z dalszych wsparć.

Dzisiaj krótko, bo w sumie nic ciekawego nie ma na wykresie, a reakcje cenowe przy tej zmienności dają to co dają, także nie ma się nad czym zbytnio rozpisywać.

89
Dodaj komentarz

Dodaj zdjęcia
 
 
 
 
 
Dodaj video
 
 
 
 
 
Dodaj inne pliki
 
 
 
 
 
38 Comment threads
51 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
37 Comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy
Powiadom o
Misuszatek

Dosyć to czytelne mam nadzieje:) powodzenia

Screenshots_2016-08-19-08-26-13.png
Paul

Spek.. Czy mamy jakis sygnal S na daxie.??? Chce sie upewnic czy dobrze mysle:)

Malaga

Jestem za, a nawet przeciw :)
Kopia z netu

Słynny spekulant zakupił do tej pory warte już ponad 877 mln dol. tzw. opcje put, czyli opcje sprzedaży. W największym skrócie polegają one na tym, że Soros zarobi wtedy, kiedy indeks zanotuje spadki.

Co ciekawe, 86-letni miliarder wykonuje taki ruch w momencie, kiedy amerykańska giełda notuje szczyt za szczytem. W ciągu ostatnich 3 miesięcy S&P 500 urosło o 6,3 proc

Zenit

czekam z L przy 10400

cheecky

Jak będzie 400 to pewnie będzie i 300. Dlaczego przy 400 ?

Zenit

Komuś się nie spodobały trafne analizy spekulanta. Żaden analityk do pięt mu nie dorasta. Dzięki niemu zwykły człowiek może coś wyrwać z tego szulerskiego świata szumnie nazywanego inwestowaniem

Tomek11

A co my na Białorusi żyjemy. Napisał prawdę a nie zdążyłem skopiowac

Tomek11

Speku zbanowali cie?

Tomek11

A co sie stało z artykułem o forex?

cheecky

No i wygląda, że sp nowe szczyty zrobi.

nowy

cześć,czy to prawda ze w poniedziałek jest jakieś święto i rynki zamknięte,jeśli tak to proszę na jakich.pzdr

Henryk
WCC

Ciekawe ile osób czeka na analizę Spekulanta na 18.08 :)

grzywi

ja czekam i mam mam S od wczoraj i zobaczymy co się stanie….

Misuszatek

Reasunijac te moje wypociny dzisiejsze, przed zajeciem jakiejkolwiek pozucji zapytajcie sie przedewszystkim dlaczego to robicie. Policzcie RR jezeli jest na korzysc zysku jeden punkt zeby pozycje otworzyc. Jezeli trend plus kanaly mowia w ktora strone kolejny plus, jezeli dolozycie do tego srednie i dolki szczyty to wam wystarczy do spekulacji. I swieta zasada gracie za 3% kapitału! Czyli majac depo 10k max otwieracie jednego CFD na Daxie. Niemusze chyba mowic jakie musicie miec depo zeby grac na pelnych kontraktach.

Mateusz

A czy to prawda, że na prawdziwym pełnym kontrakcie trudniej jest stracić niż na CFD na Daxie ? Nigdy nie grałem na prawdziwym, ale słyszałem, że wymagany depozyt na koncie musi być np 90k, a depo do otwarcia jednego kontraktu to np 80k i nie można otworzyć kontraktu jak ma się np. 81k depo na rachunku.

abc

traci sie tak samo ;)

AdamK

Jak ktoś zainteresowany to polecam odprawy z TJS Szczecin na ich kanale youtube https://www.youtube.com/channel/UCjh2nl5JMMcrl4puouWjSJQ albo na żywo codziennie o 8:10 rano . Dla daxa mają zbliżone poglądy jak przedstawiane tutaj i też korzystają z fibo pivots, ale dodatkowo omawiają inne rynki

Mateusz

Tak, Maksymilian robi świetną robotą, a ich ostatnia projekcja na ropie ozłociła wielu.

Henryk

Dzieki za wrzutke linku i pozdrawiam.

JIN

i po minutkach, może ktoś pokieruje indeksy bo chyba nie wiedzą w którym kierunku iść…

Paul

Spek moglby sie wypowiedziec na temat bierzącej sytuacji dax. Przebita 50sma na 4h

Misuszatek

Pytanie do Was czy i dlaczego odbijemy się od 2164.8 na sp 500:)? I zrobimy nowy szczyt?

bankier

Może jakaś podpowiedź ? Rzeczywiście odbiliśmy się i to nie byle jak bo +10 pt !

Misuszatek

Nadal dobra odpowiedz niepadla chociaz i ja nie bylem nader precyzyjny bo wykres w paintcie rysowalem:) aczkolwiek spodziewany ruch nastal. Oczywiscie nie oczekuje szczytu dzisiaj:) Nie wywazajcie otwartych drzwi to jest naprawde proste:)

Martinez

Zniesienie 61,8 z dużego impulsu z h1 gdzie zrobiliśmy nowy high do tego wsparcie+baza ?strzelam tak na szybko z telefonu bo gram na inne rzeczy a jestem ciekaw podstaw projekcji ;)

Martinez

Moze być jeszcze kanał spadkowy tez po h1 poprowadzony od szczytów .dolna banda i odbicie.hehe ciekawie

Misuszatek

Bingo my friend:)

Olo

No to dax byl precyzyjniejszy dzisiaj ;) tak czy naczej dolna banda dziala. Ups

dircior

bo minutki będą gołębie

bankier

stawiam flaszkę jak dziś zrobimy nowy szczyt

Darek

Bo tam wypada 50% korekty ostatniej fali wzrostowej z H4 ?

Aga

Bo przestałam czarować. … ;)
A tak serio. ….
Chyba w ostatnim momencie kliknęłam.
Cokolwiek będzie to chciałam raz jeszcze podziękować. Uwolniłeś mnie. ;)

LoL

@wilk – czemu akurat 22.08 na WIG20 będzie 1755? Mam bardzo dużo krótkich na fw20

wilk

graj według swoich prognoz,ale patrz i pamiętaj datę…………….

noob

to ja wilku podam inna ,piatek lub poniedzialek 30 sierpnia tapniecie na jankach,zapamietaj;-)

Darek5

Co sądzicie w tym tygodniu o 10000-10100?

Tofik

W tym tygodniu 10350

olo

przed nami dolne ograniczenie kanalu ciaglnietego od 06-07. Ciekawe co teraz zrobia

Misuszatek

Droga Ago, obecnie masz okolo 2600 EUR straty, zadaj sobie pytanie jaki mamy trend glowny. Jakie poziomy zostaly wybite i co jest tego skutkiem. Jezeli nic nieoczekiwanego sie nie stanie to poziomy 11400 sa bardzo realne a wtedy twoja starta wyniesie 11tys EUR. Powinnas miec stop los na poziomie 10510 na samym poczatku i jezeli tam dojdziemy to ja bym zamknal pozycje z palca i policzyl to jako stop los w statystykach. Zle otworzylas pozycje w pierwszym momecie wiec musisz poniesc tego konsekwencje. Kolejne ski dopiero ponizej 10100. Pozycja dominujaca na ta chwile to dluga . Korekta w trendzie z… Czytaj więcej »

Aga

Takie konkrety lubię. Dzięki.
Tak zrobię. …

Aga

Już zrobiłam. … muszę odpocząć

Henryk

Jestes niezly

Marzena

Jestem pod wrażeniem ! Brawo !

Natalia

Dziękować za dzisiejsze sugestie i za te tłumaczenie dla Agi, bardzo logicznie i obrazowo przedstawione :)

WCC

Spekulant i Misuszatek dzięki za analizę. Aga nie wiem co tam robisz ale rób tak dalej :)

Aga

:*

Misuszatek

No dobrze to na dzisiaj wystarczy:) mam nadzieje ze wam się to przyda. Do uslyszenia za czas jakiś:)

Zenit

Znów mój ulubiony trend down. Trzecie odnowienie i coraz niżej dołki łapie.To lubie

Misuszatek

Przejscie w konsolidacje wiec czekamy:)

Dżemik

Aga – ustaw buy stop na 630/640

Aga

Równoważne pozycje tyle ile mam na sell?

Aga

Pytanie dodatkowe czy mam liczyć na spadki w kolejnych krokach i ustawiać TP czy to będzie działanie korygujące i ratujące mnie przed zamknięciem konta?

Aga

Moim celem nie jest w tej chwili zarabiać a ratować co utopione. Zastanawiam się jaki poziom jest graniczny…. nie chcę być pazerna a zarazem nie chcę poddać się bez walki.

wilk

pytanie do wroclow,jakie plany na dax do końca tgodnia?

Misuszatek

Details

Screenshots_2016-08-17-10-57-26.png
wilk

ja mam grube s na wig20 od wczoraj 1855 i trzymam nic nie robię,22 sierpnia na koniec sesji będzie 1755 ,czyli na dax podobnie ale w nim się nie mogę połapać czasami,za szybko chodzi.pozdr

Henryk

Miales racje

Misuszatek

Odwtocona flaga na m1. Mozemy miec juz koniec korekty wiec ska odnowiona. Potwierdzenie po wybiviu dolkow

Justyna

A czy jest jeszcze szansa na powrót w okolice 10700?

Zenit

Rano było 10700 dzis

Zenit

Rano było 10700 dzis

Misuszatek

A oto dlaczego realizujemy zysk. I czekamy na korektę:)

Screenshots_2016-08-17-10-07-59.png
Darek 5

Witam Wszystkich

Mam nadzieję, że to jest ten moment :-)

Misuszatek

Zabieramy zysk i czekamy na korektę do 625:)

Martinez

50% fibo tego zjazdu, czy coś innego? ja celuje w retest wyłamanego wsparcia S1.

Henryk

Wlasnie

Misuszatek

A wiec potwierdzenie s odnowione

Mateusz

ciekawe czy dziś załapie 470

bankier

lecimy z s, dzieki

Beniaminek

Witam

Dzięki Spek . Zaraz będzie ze 100pkt do dołu

Martinez

Jeszcze bronią S2. Pewnie grube S poleci jak zamknię się h1 poniżej 10630

Aga

Czarodziej czy co?! ;) Jestem w większym stresie niż wczoraj, bo nadzieja wróciła! :) Jeszcze wszystko do stracenia ale może jednak….

bankier

Nie wymyślajcie mu, że jakiś czarodziej, dax przeszedł przez kilka wsparć i spadł, nie ma w tym magii.

Aga

Oj tam takie żarciki. :) Czy można w takim razie oczekiwać, że będzie spadał dalej? Dzisiaj przeszedł wszystkie wymienione w powyższej analizie wsparcia. Czyli to sygnał w dół?

Beniaminek

Aga przestaw buy stop ( jesli dalej trzymasz ) na 10705 .To jest twój stop loss dla otwartych pozycji sell .

WCC

Dlaczego buy stop na 10705 jak na 10714 jest punkt oporu?

Beniaminek

wybicie z kanału ( patrz : wykres misuszatek )

Aga

Tyle samo jednostek co sell powinnam na buy stop ustawić? Ale jak będzie to chwilowe wybicie a potem dalsze spadki to umoczę, prawda?
Moje rozumienie analizy jest takie, że trend raczej się odwraca? Czy źle ją czytam?

Beniaminek

O odwróceniu jeszcze za wcześnie mówić . Można będzie przebąkiwać moim zdaniem po wyłamaniu okolic 10280

Aga

Jak sięgnie takiego poziomu to wyznam Wam wszystkim miłość i będzie mi wszystko jedno w którym kierunku dalej dax pójdzie…. :D
Moje pytanie raczej było związane z tym, że teraz będzie windować do około 10800 czy 11000 czy doczekam się raczej tych poziomów w okolicy 10 300. Wiem, że taka uroda tego ustrojstwa, że ciężko przewidzieć ale statystycznie, historycznie bądź z doświadczenia rzecz ujmując?

Aga

NIe trzymam. Mam gołą pozycję sprzedażową i czaruję, aby spadało! :)

Misuszatek

Pierwsze ski zamkniete odnawiamy po wybiciu 10630. Jeżeli utrzyma to powrot do 10470 mniej realny.

Henryk

Dzieki za analize i pozdrawiam. Robi sie ciekawie. Balagan na srednich

nigel_mansell

ciekawy tytuł, pozdrawiam

wilk

dzięki spek

Bartek

Dziękuje za analizę